loading...
313WARRIORS
W3A3R

آخرین ارسال های انجمن
H03in بازدید : 140 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

فرستنده : H a n i c O

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت خوانندگان  . جهت راحتی بازیکنان محترم سرور ایران در امر نیرو سازی فایلی تحت نرم افزار اکسل اماده کردم . این فایل مطابق با نیروهای جدید تغییر پیدا کرده


  برای مشاهده توضیحات و دانلود برنامه بر  روی ادامه مطلب کلیک کنید

H03in بازدید : 97 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

نکته: ما این حق را برای سرپرست اتحاد بلک و ویوا قائل هستیم که دفاعیه صادر کنند.

نکته ای دیگر که قابل ذکر است سقوط 2باره ی بلک از رتبه ی1هست.2روزی رتبه ی 1 بودند ولی با باختن جنگ باز به رتبه ی 2سقوط کردن

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید.

H03in بازدید : 148 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

 

فرستنده :H a n i c O

چندی یش اتحاد ایران ادعایی مبنی بر اینکه اکثر افراد اتحادشون فاصلشون تا مرکز جنگ برای فرستادن نیروی زمینی بیشتر از 3 روز بود داشته اند . برای همین مطلبی اماده شده که هم جنبه ی اموزش داره و هم ادعای کذب گزارشگر اتحاد ایران رو بر ملا میکنه 

توضیحات در عکس موجود است .

 

با این حساب بیشترین فاصله در سرور الفا مربوط به فاصله ی بین دو جزیره ی 

2:2 

و 

97:97

با فاصله ی زمانی ( جهت ارسال نیروی زمینی )  45 ساعت و 43 دقیقه و 34 ثانیه هست که کمتر از 2 شبانه روز کامل میباشد
H03in بازدید : 149 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

1- اين اسكريپ ها صرفا (بصورت كامل) در مرورگر موزيلا قابل اجراست.در صورتی که این ابزار را در اختیار ندارید ، جهت دانلود روی لینک کلیک نمایید .برای نصب Greasemonkeyاینجا کلیک کنید 

2- پس از نصب به منوی Tools--->Greasemonkey--->Manage User Script بروید وقتی وارد صفحه User Scripsaشدید در قسمت سمت چپ صفحه ظاهر شده گزینه ای با نام Get User Scripts وجود دارد

بر روی آن کلیک کرده تا وارد سایت شوید

3- حال در قسمت جستجوی سایت نام ایکاریم را به انگلیسی وارد کنید تا اسکریپت های مربوط به بازی را جستجو کند

4- حال با رفتن بروی هر کدام از اسکریپت ها می توانید آن هارا نصب کرده و تغیراتی در بازی ایجاد کنید

H03in بازدید : 121 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)
گرچه اکثر دوستان از این مطلب آگاه هستند اما متاسفانه امروز با یک جاسوسی متوجه این شدم هنوز برخی دوستان تو این مساله مشکل دارند.
ساختمان ها و راهنمايي ها
قابل توجه:
1- حتما دقت كنيد محل ساختمانهای خود را در شهرها با نظم ويژه ای بسازيد تا هم از ديدن شهرها لذت ببريد و هم در طول زمان اين نظم به شما در بسياری از موارد كمك نماید.
2- اين توصيه ها نسخه عمومی و در شرائط معموليست، در شرایط ويژه نوع ساختمان ها تغيير ميكند كه ميتوانيد در مورد آن از تجربه ديگران استفاده كنيد. (بصورت مثال يك سرپرست در اكثر شهرهايش سفارت نياز دارد، يك ژنرال بيش از يك سربازخانه و كشتی سازی نياز دارد و...)


شهرداری
اولين ساختمان ثابت در تمام شهرهاست.
در قلب شهر می توانی شهردارى را ببینی که از میان آن شهر رشد و پیشرفت می کند. کارمندان با هوش دولت، که اینجا کار می کنند، دوست دارند که به تو اطلاعاتی در بارۀ جمعیت محلی بدهند. هر توسعۀ شهرداری، حداکثر تعداد ساکنین در شهر را افزایش می دهد.


دانشگاه
در تمام شهرها بسازيد.
دانشگاه مکان والایی پر از دانش است که در آن سنتهای قدیمی با تکنولوژی جدید ترکیب می شوند. باهوشترین سران شهرت منتظر ورود هستند! در نظر داشته باش که هر دانشمند نیاز به آزمایشگاه جداگانه دارد که هزینه ای در بر دارد. هرچه دانشگاه بزرگتر باشد دانشمندان بیشتری را درآن واحد می توانی استخدام کنی.


انبار
در تمام شهرها بسازيد.
بخشی از ذخایر تو در انبار نگهداری می شوند. انبار از غارتگران بد جنس، باران، پرندگان و آفات محافظت می کند. نگهبان انبار همیشه دربارۀ ذخیره کردن منابع تو به خوبی آگاه است. توسعۀ انبار به تو اجازه میدهد که ذخایر بیشتری را نگه داری.
نیازمندی (ها)
تحقیق : نگهداری


آبمیوه فروشی
در تمام شهرها بسازيد.
بعد از یک روز کاری سخت هیچ چیز به اندازۀ یک لیوان آب میوه خنک نمی چسبد. به همین دلیل ساکنین تو به آبمیوه فروشی می روند. هر توسعه در آبمیوه فروشی به تو اجازه می دهد تا آبمیوه بیشتری ارائه دهی.
نیازمندی (ها)
تحقیق : پرورش آب انگور


مقر فرماندهی
بجای قصر ساخته ميشه برای از بين بردن فساد در شهر ها ساخته میشود .
فرماندار در املاک تو تضمین می کند که وظایف اداری روزمره به درستی انجام می شوند. او همچنین مقدار رشوه دادن در املاک تو را کاهش می دهد. مقر فرمانداری می تواند به قصری تبدیل شود که اگر بخواهی همواره می توانی پایتختت را جابجا کنی.
نیازمندی (ها)
تحقیق : توسعه


قصر
تنها ميتوان در پايتخت ساخت.
قصر جایگاه بسیار خوبی برای سرپرستی امپراتوریت به سمت آینده می باشد. قصر چشم انداز مجللی روبه دریا دارد. هر توسعۀ قصر پایتختت، به تو اجازه می دهد که املاک بیشتری را به دست آوری.
نیازمندی (ها)
تحقیق : توسعه


موزه
در موزه ساکنین می توانند ببینند چگونه ملیت های دیگر سعی می کنند فرهنگ بی نظیر ما را تقلید کنند. برای اینکه میزبان نمایشگاه های بزرگتری باشی باید موزه ات را تقویت کنی. توسعۀ موزه ات به تو اجازه می دهد که اشیاء فرهنگی بیشتری را نمایش دهی.
نیازمندی (ها)
تحقیق : مبادلۀ فرهنگی


بندرگاه تجاری
بندرگاه، دروازۀ ورود تو به دنیا است. تو در اینجا می توانی کشتیهای تجاری را اجاره کنی و آنها را برای سفرهای طولانی آماده کنی. تو همچنین می توانی اشیاء با ارزش را از نقاط دور دریافت کنی. بندرگاه های تجاری بزرگتر می توانند کشتیها را سریعتر بارگیری کنند. به محض اینکه در مورد کارگاه کشتی سازی تحقیق کنی می توانی یک بندرگاه دیگری بسازی تا زمان بارگیری کشتیهایت را سریعتر نمایی.


کارگاه کشتی سازی
تنها در شهر گوگرد بسازيد . البته میتوانید در تمامی شهرها جهت تصرف نشدن این کارگاه را بسازید .
چطور می شود یک جزیره بدون کشتیهای جنگی امپراتوری کند؟ در کارگاه کشتى سازى کشتیهای قدرتمند آماده می شوند و برای سفرهای طولانی بر روی اقیانوسها به آب انداخته می شوند. در برابر این کشتیها هفت دریا به لرزه در می آیند! کارگاه های کشتى سازى بزرگتر می توانند سریعتر کشتیها را بسازند.
نیازمندی (ها)
تحقیق : کارگاه کشتی سازی


سربازخانه
تنها در شهر گوگرد بسازيد.
در سربازخانه جوانهای خشن برای تبدیل به جنگجویان قوی تربیت میشوند. سربازان میدانند که چگونه از شمشیر، نیزه و سنگ قلاب استفاده کنند و همچنین در میدان جنگ توانایی هدایت نیرومندترین ماشینهای جنگی را دارند. هنگامی که سربازخانه را گسترش بدهی سربازان سریعتر آموزش می بینند.


دیوار شهر
ثابت در تمامی شهر ها .
دیوار شهر از ساکنینت در برابر دشمن و آفتاب محافظت می کند. مراقب باش! دشمنان سعی می کنند تا در دیوار تو سوراخ ایجاد کنند و یا از آن بالا بروند. هر مرحله از توسعه در دیوار شهر به میزان استحکام دیوار تو می افزاید.


سفارت
یک عدد در جزیره سنگ یا انگور . البته در صورتی که قصد دارید اتحادی را بنا نمایید در تمامی شهرها احداث آن الزامی به نظر میرسد .
سفارت جای شلوغی است: سیاستمداران از تمام نقاط دنیا در اینجا دربارۀ قراردادها گفتگو می کنند، اسناد پیمان نامه ها را می سازند و اتحاد را می یابند. برای گسترش اتحاد،تو نیاز داری سفارتت را تقویت کنی. پیشرفت هر مرحله از سفارت، امتیازات سیاستمداری را افزایش می دهد. از مرحلۀ 3 به بعد تو می توانی اتحادی را پیدا و یا ایجاد کنی.
نیازمندی (ها)
تحقیق : فرهنگهای بیگانه


محل تجارت
يك عدد بسازيد يا در سنگ يا انگور (بطور مثال اگر در انگور سفارت ساختيد در سنگ محل تجارت بسازيد و بلعكس)
بازرگانان و تجار در محل تجارت کار می کنند. آنجا همیشه معاملۀ ارزان انجام می دهند و به توافق می رسند. بازرگانان از راه دور ترجیح میدهند در محلهای تجارت بزرگ و معروف تجارت کنند! با هر توسعۀ ثانویه رتبه و ظرفیت محل تجارتت افزایش می یابد.
نیازمندی (ها)
تحقیق : ثروت


کارگاه
تنها در شهر كريستال بسازيد (تنها تا مرحله 24 ارتقاء دهيد و بعد از تقويت كامل نيروها ساختمان را خراب كنيد)
ماهرترین افراد شهر در کارگاه کار می کنند. آنها تجهیزات سربازان و کشتیهای جنگی را با اختراعات جدید بهبود می بخشند. که باعث می شوند آنها بهتر و قویتر شوند! هر مرحله از پیشرفت به تو اجازه می دهد برای سربازان و کشتیها تقویت شوی.
نیازمندی (ها)
تحقیق : اختراع


مخفیگاه
در تمام شهرها بسازيد (شهر دارای مخفيگاه از 90% حملات جلوگيری ميكند)
یک سرپرست عاقل همیشه مراقب دوستان و دشمنانش است. مخفیگاه به تو اجازه می دهد که جاسوسانی را به کار گیری که بتوانند اطلاعات شهرهای دیگر را جمع آوری کنند. مخفیگاه بزرگتر فضای کافی برای جاسوسان بیشتر را فراهم می کند.
نیازمندی (ها)
تحقیق : جاسوسی کردن


خانه جنگلبان
در تمامی شهرها بسازید .
چوب بران قوی می توانند حتی بزرگترین درختها را ببرند. اما آنها همچنین می دانند که جنگل باید آباد شود و درختان جدید باید کاشته شوند، برای اینکه استفاده از بهترین چوبها برای خانه هایمان ادامه داشته باشد. برای هر مرحله از توسعه، تولید چوب 2% افزایش می یابد.
نیازمندی (ها)
تحقیق : جمع آوری منابع بهبود یافته


شیشه گر
حتما در شهر كريستال بسازيد.
استادان ماهر هنرمند در خانۀ شیشه گری قطعات براقی را تولید می کنند. لوله هاى دمنده، شیشه و تمام دستگاه های دیگر فقط توسط دانشمندان ما درک می شوند. و آنها خیلی فرز و چابک هستند، که به ندرت چیزی شکسته می شود. هر مرحله از توسعه، محصولات شیشۀ کریستالی را 2% افزایش می دهد.
نیازمندی (ها)
تحقیق : جمع آوری منابع بهبود یافته


برج شیمیدان
حتما در شهر گوگرد بسازيد.
وقتی باد به سمت غرب بوزد، یک بوی بد خیابانهای اطراف برج را پر می کند و بیشتر ساکنین خانه های خودشان را ترک نمی کنند مگر اینکه دماغشان را بگیرند. شیمیدانهای ما با کار بی وقفه برای پیدا کردن بهترین ترکیب تلاش می کنند تا مطمئن شوند که می توانیم حداکثر مقدار گوگرد را استخراج کنیم. برای هر مرحلۀ ساختن، محصولات گوگردی تو 2% افزایش می یابد
نیازمندی (ها)
تحقیق : جمع آوری منابع بهبود یافته


کارخانه آب انگور سازی
حتما در شهر انگور بسازيد.
کارخانۀ آب انگور سازی فقط تپه های آفتابگیر منطقۀ اطراف را انتخاب می کند تا آنها را با درختان موی سبز رنگ بپوشاند. به همین علت است که باغهای انگور میوه های درشت تولید می کند و محصول بهتری می دهند. هر مرحله از توسعۀ کارخانۀ آب انگور سازی، محصولات آب انگور را 2% افزایش می دهد.
نیازمندی (ها)
تحقیق : جمع آوری منابع بهبود یافته


سنگ تراش
حتما در شهر سنگ بسازید .
یک سنگ تراش ماهر همیشه با بازوان قوی اش بلوک های سنگی خوب را استخراج می کند. در نتیجه سنگ ها کمتر شکسته می شوند و سازندگان ما همیشه لوازم مورد نیازشان را دارند. برای هر مرحله از توسعۀ این ساختمان، محصولات سنگی 2% افزایش می یابد.
نیازمندی (ها)
تحقیق : جمع آوری منابع بهبود یافته


نجاری
حتما در تمام شهرها بسازيد
بهترین الوارهای چوب تنها در کارگاه نجاری تولید می شوند. در نتیجه کارگران ما می توانند یک چهارچوب محکم بسازند و دیگر لازم نیست که مدام ساختمان هایمان را تعمیر نماییم. هر مرحله از کارگاه نجاری، نیاز تو به چوب را به میزان 1% مقدار اولیه کاهش می دهد.
نیازمندی (ها)
تحقیق : نجاری


عینک ساز
صرف به ساختن ندارد مگر در آينده براى خريد امتياز تحقيق
عدسی ها و ذره بین ها فقط به دانشمندان کمک نمی کنند که واضحتر ببینند و کاغذهای مهم را روی میزهایشان پیدا کنند، بلکه آنها همچنین برای تکنولوژیهای جدید که باعث افتخار ما می شوند نیز مورد نیازند. عینک ساز تمام چیزهای مورد نیاز ما را با دقت در جعبه ها نگهداری می کند، در نتیجه اشیاء کمتری گم می شوند. به ازای هر مرحلۀ ساختمانی، نیاز به شیشه های کریستالی به میزان 1% کاهش می یابد.
نیازمندی (ها)
تحقیق : شیشه و عدسی سازی


منطقه آتش بازی
صرف برای ساختن ندارد مگر اينكه در شهر گوگرد برای ساخت دائم نيرو
آزمایشات مداوم آتش بازی فقط آسمان را روشن نمی کنند بلکه گاهی اوقات ساختمانهای اطراف را نیز روشن می کنند. به هرحال محققان ما هنگامی که مکرراً ترکیبات جدید را آزمایش می کنند، می توانند فقط نیاز گوگرد را بهینه سازی کنند. در ازای هر مرحلۀ ساختمانی، نیاز به گوگرد در شهر تو به میزان 1% کاهش می یابد.
نیازمندی (ها)
تحقیق : مواد آتش بازی


انبارهای آب انگور
در هر شهری كه سفارت، سربازخانه، محل تجارت و كارگاه نساختيد ميتوانيد بسازيد
تنها آب انگور خالص در انبارهای خنک و گود شهر آماده می شوند. رئيس انبار مطمئن می شود که هیچ قطره ای چکه نمی کند و تمام آب انگور به مشتریان می رسد. هر مرحله از توسعۀ انبار، نیاز شهر تو را به آب انگور به میزان 1% کاهش می دهد.
نیازمندی (ها)
تحقیق : محل آب انگورگیری


دفتر معمار
حتما در تمامی شهرها بسازید .
زاویه، قطب نما و مقیاس: دفتر معمار تمام لوازم مورد نیاز برای ساختن دیوارهای صاف و سقفهای محکم را فراهم می آورد. خانه ای که خوب ساخته شود نسبت به ساختمانی که بد ساخته شود به سنگ کمتری احتیاج دارد. برای هر مرحله ساختمانی تقاضای سنگ در شهر تو به میزان 1% کاهش می یابد.
نیازمندی (ها)
تحقیق : معماری


معبد
بستگی به شرائط جزيره شما دارد، گاهی اوقات با هماهنگی همسايگان اين ساختمان بسيار مفيد ميشود؛ اما در كل ساخت اين ساختمان توصيه نميشود.
معبد محل باورها، عقاید و اندیشه است. کشیشان در اینجا زندگی می کنند، فرمانروایان خود را ستایش می کنند و سخنان آنان را در سرتاسر جزیره منتشر می کنند. تو هم می توانی در اینجا برای معجزه ها دعا کنی، به شرطی که به آنها احترام بگذاری.
نیازمندی (ها)
تحقیق : احترام به فرمانروایان


انبار موقت .
برای زدن شهر نه به بعد نياز ميشود (يا بجای انبار معمولی و يا در كنار آن)
انبار موقت به تو این امکان را می دهد تا مقدار زیادی از اجناس را ذخیره نمایی. با هر مرحله از توسعۀ انبار موقت می توان 32,000 واحد از هر نوع کالایی را ذخیره کرد. با این حال، انبار موقت در برابر غارت در امان نیست.
نیازمندی (ها)
تحقیق : انبار موقت

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
به سايت رسمي اتحاد 313WARRIORS خوش آمديد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آپلود

    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 176
  • بازدید کلی : 17,385