loading...
313WARRIORS
W3A3R

آخرین ارسال های انجمن
H03in بازدید : 161 شنبه 16 مهر 1390 نظرات (0)

فرستنده : Amin_Divar

طي جنگ كوچكي كه دو روز قبل از اين جنگ رخ داد تعدادي از اعضاي جنوب و SW4 به اعضاي ما حمله كردند كه با ورود نيروهاي ما در منطقه جنگ در كمتر از 200 مرحله با شكست جنوب و Sw4 همراه شد ناگفته نماند كه چند تن از اعضاي Sod نيز در جنگ بر عليه ما شركت نمودند كه باز نتيجه اي جز شكست برايشان به همراه نداشت .

 

 

برای مشاهده گزارش و تصاویر جنگ بر  روی ادامه مطلب کلیک کنید

H03in بازدید : 285 دوشنبه 11 مهر 1390 نظرات (0)

با سلام

 عرض کنم خدمتتون یه مدتی هست در مورد جنگ اولی که ما انجام دادیم صحبت میشه، گفتن ما حمله کردیم و شبانه فرار کردیم

 

خب این از موارد نادر هست که گاهی پیش میاد در اون شب ما مشغول تصرف بودیم که ناگهان به یکی از جزیره های اصلی ما توسط اعضای اتحاد [S及O及D] حمله شد، در ابتدا مذاکرات فرمانده گارد ما با اعضای این اتحاد خوب پیش نرفت و از آنجایی که اکثر اعضای ما اینطرف در حال انتقال نیرو بودن، فشار زیادی به ما اومد که نهایتا به دليل عدم حظور اعضاي اتحاد PGA در جنگ تصمیم گرفتیم بجای ادامه جنگ با PGA بریم و از خودمون دفاع کنیم، اما بعد از تقریبا حدود 2 ساعت از زمان شروع جابجایی دوم ما اعضای اتحاد مهاجم که متوجه جنگ ما شده بودن از ادامه حمله صرف نظر کردن که جا داره اینجا دوباره ازشون تشکر کنم که شرایط مارو درک کردن، ما موندیم و 2 لشکر کشی بی حاصل، خب فرمانده گارد اتحاد با توجه به ژنرالی بالا که برای جنگ آماده کرده بود و با محاسبه اینکه با تلفات در جنگ درآمدش به حد نرمال میرسه اومده بود ولی در این شرایط متوجه شد نمیتونه ادامه بده و نیروهاش قبل از رسیدن به مقصد مرخص خواهند شد بنابراین به تعطیلات رفت که حالا این شده دستمایه تبلیغات بر ضد مقامات اتحاد،
در مورد جنگ اخیر با اتحاد PGA هم همونطور که عکسهای منتشر شده گویای مطلب هست ما بندرهای بسته مواجه شدیم که این کارو برای ما واقعا سخت کرد، این موضوع از اینجا شروع شد که به جناب Reb3llious در چند نوبت حمله های نافرجام شد که ایشون شخصا دفاع رو انجام داد، اما اواخر شب بود که اطلاع داد مورد حمله چند نفره قرار گرفته، در ابتدا با جدی نگرفتن این جنگ فقط چندتن از اعضای گارد جاویدان برای کمک حرکت کردن ولی متوجه شدیم جنگ جدی تر از تصور ما هست، متاسفانه به دليل فاصله زياد دريادران اتحاد با مركز جنگ غافلگیر شدیم اما مشکلی که باهش مواجه بودیم نداشتن کشتی جنگی بود که از فاصله های بالای یک روز در راه داشتیم که تا همین لحظه هنوز تعدادی در راه هستند مورد بعدی قطع شدن اینترنت دریاسالار اتحاد بود، خوشبختانه دیروز تعداد قابل قبولی از کشتیهای ما به پایگاه رسیدن که تونستیم بندرهارو بازکنیم و نیرو به جزیره بفرستیم.
ضمنا به ما در جنگ از طرف چند تن از دوستان کمک نظامی شد اما از هیچ اتحادی درخواست کمک نکردیم و البته به اتحاد مقابل هم از اتحادهای دیگه کمک شد که هر دو طرف بصورت داوطلبانه و دوستانه صف آرائی کرده بودن نه اتحادی.
از تمام اعضای اتحاد ایران که در این جنگ شرکت کردن خصوصا بچه های منطقه یک که دورترین فاصله رو از جنگ داشتن و گارد جاویدان تشکر میکنم

ژنرال اتحاد ایران

برای مشاهده تصاویر جنگ بر  روی ادامه مطلب کلیک کنید.

H03in بازدید : 171 دوشنبه 11 مهر 1390 نظرات (0)

با عرض سلام و ادب خدمت تمای دوستان

در پی حملات چند تن از اعضای اتحاد SW4 به چند تن از اعضای اتحاد تصمیماتی مبنی بر  حمله به این اتحاد گرفته شد .

در همان اوایل جنگ بود که شاهد حضور متحد نظامی SW4  یعنی اتحاد جنوب بودیم که به تصرف کردن شهر های ما و بستن بنادرمون اقدام کردن اما با حضور تنها یک  نفر از دریا دار های اتحاد و در کمتر از ۶ ساعت تمام بنادر باز و بندر های دشمن تصرف شد .

این جنگ که تنها با ۲۰٪ توان نظامی اتحاد  FWI  صورت گرفت انتظار میرفت که سیل نیروهای دشمن رو مشاهده کنیم اما متاسفانه بیشتر انها از جنگ سر باز زدند و جنگ در ۱۹۳ مرحله به پایان رسید.

اما نکته ای که باید به عرض همگی دوستان برسانم مولتی شدن ۳ تن از اعضای اتحاد جنوب در اواسط جنگ بود که ۳ نفری در کمتر از ۱ دقیقه مولتی شدن


H03in بازدید : 287 شنبه 09 مهر 1390 نظرات (0)

در پی پیروزی اتحاد P G A بر اتحاد ایران مطالب زیر توسط جناب EHTESHAM سیاستمدار P G A در اختیار ما قرار گرفت.

توجه شما را به توضیحات  و سپس به تصاویر موجود از این نبرد جلب میکنم

 

در پی حمله نافرجام عده ای از اتحاد ایران که به صورت شبانه و به یکی از جزایر تقربیا خالی از نیروی PGA صورت گرفت ظرف 12 ساعت نیروهای ضربت PGA به سمت جزیده سرازیر شدند که در کمال ناباوری، اعضای ایران فرار کرده بودند. از آن لحظه با بخشنامه مقامات PGA حملات مستمر و غارت اعضای ایران دستور کار PGA قرار گرفت و در مدت 4 شبانه روز رگبار حملات بی امان PGA به تک تک اعضای ایران ادامه داشت و ایرانی ها که توان مقابله نداشتند زیر رگبار حملات PGA به تعطیلات رفتند به طوری که تقربیا بیشتر اعضا و مقامات ایران در یک زمان در تعطیلات به سر می بردند...
به هر حال پس از مدتی کوتاه با حمله به شهرهای ژنرال ایران، درگیری اصلی آغاز شد. از ابتدای جنگ ژنرال ایران از اعضای اتحاد TBF کمک گرفت و هم جزیره ای های ژنرال ایران از اتحاد TBF هم از نظر نیروی دریایی هم زمینی به ایران کمک رسانی می کردند. این در حالی بود که اتحاد TBF رسما اعلام بی طرفی کرده بود و جناب CyrusGreat بخشنامه زده بودند که اعضای TBF نباید در این جنگ دخالت کنند چون هر دو اتحاد دوست هستند. ولی متاسفانه چند تن از اعضای TBF کاملا در جنگ های زمینی و دریای با تمام قوا به نفع اتحاد ایران شرکت کردند. عده دیگری از اعضای TBF نیز که هنوز در فکر شکست قبلی شان از PGA بودند با بستن عهدنامه های نظامی با اتحاد ایران و یا خالی کردن شهرها برای تصرف، شهرهایشان را پایگاه نظامی اتحاد ایران قرار داده بودند.
به هر حال با از تعطیلات درآمدن اعضای ایران به صورت دسته جمعی و ورود به منطقه جنگ، نبرد اصلی در جزیره ای که شهرهای ژنرال و اعضای ایران و TBF واقع بود شکل گرفت. جنگ های اصلی در دو شهر که یکی پایگاه اعضای ایران بود و دیگری شهر ژنرال ایران هست تقسیم شد و در هر دو جبهه با پیروزی قاطع PGA پایان گرفت. متحد اصلی اتحاد PGA، یعنی سیمرغ، با حجم نیروی بسیار زیادی در جزیره ای نزدیک مستقر بود تا در صورت ورود متحد دیگری به جز TBF برای کمک به ایران وارد جنگ شود، که اینچنین نشد و تنها سه تن از اعضای سیمرغ با اقتدار به نفع PGA وارد جنگ شدند.

توضیحا اتحاد ایران تا به حال سه 3 مرتبه همراه با متحدینش در برابر PGA وارد جنگ شده است که هر سه مرتبه شکست سنگینی را متحمل شده و اتحاد PGA با قاطعیت تمام پیروز بوده است، آخرین جنگ، همین جنگ اخیر بود که مفصل در بالا توضیح داده شد و دو جنگ دیگر مربوط به جنگ های اصلی PGA و TBF و همینطور جنوب و FWI میشد. البته جنگ های دیگری هم بوده که کم اهمیت بودند ولی به هر حال PGA پیروز شده است.

به هر روی ما با کمال احترام برای اتحاد ایران، به هیچ وجه قصد بی احترامی و تحقیر نداشته و نداریم، بلکه خبر صرفا جهت اطلاع رسانی مطرح گردیده است. برای اتحاد ایران نیز در موقعیت های دیگر آرزوی موفقیت داریم.
در زیر تصاویر مربوطه ارائه شده است.

با تشکر و احترام
PGAسیاستمدار

 برای مشاهده تصاویر جنگ بر  روی ادامه مطلب کلیک کنید 

H03in بازدید : 803 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (1)

با سلام

در این مطلب قصد داریم به معرفی برنامه محاسبه ژنرالی که توسط جناب امین Divar طراحی و در اختیار علاقه مندان به ایکاریم قرار گرفته است بپردازیم

با این برنامه میتوانید با مشخص کردن تعداد واحد های نظامی که خواهان ساخت آن هستید به اطلاعات زیر دست یابید:

1- سكه مصرفي
2- جمعيت مورد نياز
3- چوب مصرفي
4- گوگرد مصرفي (در مورد دكتر كريستال و اشپز انگور مصرفي )
5- امتياز ژنرالي بدست آمده

همچنین با کلیک بر روی Option برنامه می توانید دسترسی به كاهش دهنده هزينه ها و منابع مصرفي تعبيه شده که کاملا با فرمولهای ایکاریم یکی می باشد داشته باشید

برای دانلود برنامه محاسبه ژنرالی اینجا را کلیک کنید

H03in بازدید : 301 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)
در پی پیروزی مجدد اتحاد IR-P در مقابل اتحاد BaTs این اتحاد توضیحات کاملی را پیرامون این نبرد در اختیار ایکانیوز قرار داده است توجه شما را به این مطالب جلب میکنیم نکته: این حق را نیز برای اتحاد BaTs قائل هستیم تا اگر مطلبی داشتند پیرامون این نبرد بر روی سایت قرار دهیم نکته 2 : مطالب زیر توسط اتحاد IR-P در اختیار ایکانیوز قرار گرفته است. ¤¤¤ مردان و زنان ایرانی همگی آزادند و آزادی افتخارشان بوده و هست ¤¤¤ با سلام و عرض ادب بعد از دوبار شکست پی در پی اتحاد بتس این اتحاد در اقدامی ناعاقلانه جنگ را به داخل مختصات اتحاد آی آر پی کشاند که این عمل از همان اول شکست انها را رقم میزد... این اتحاد بدون مقاومت توانست یک جزیره از جزایر اتحاد را تصرف کند.که با فراخوان سرپرست اتحاد اعضا شروع به تزریق نیرو کردند. از نکات مضحک و خنده دار این جنگ تمام شدن مهمات تنفگداران این اتحاد در اواسط جنگ بود. دو شهر "WAR III" و شهر "شهر" دو روز در آتش جنگ شکست خورده ی بتس میسوخت... با ورود چند عضو از اتحاد میهن در جنگ با بتس که کمک اعظمی برای اتحاد بتس بوده برای باز گشایی بنادر و ارسال نیرو بنا به صلاح دید متحد نظامی رسمی اتحاد ایرانیان وارد جنگ شده و حتی تا ثانیه های اخر جنگ نیز در کمین ورود میهن نشسته بودیم که باز هم خبری از نیروهای میهن نبوده و تنها 3مقام دار این اتحاد در جنگ حاضر شدند.اتحاد آریا نیز گروهی از اعضایشان را به جنگ فرستادند. با ورود اتحاد آریا به جنگ اتحاد بتس که که هر لظحه خود را به چاله ی شکست نزدیک میدید در بخشنامه ای عجیب پیروزی خود را اعلام و گفتند که اعضای این اتحاد نیروهایشان را بک بزنند. خبرگزاری اتحاد ir-p قویا اعلام میکند که اتحاد بتس در دو شهر وار و شهر "شهر"عکسی از پیروزی ندارد. بنابراین اتحاد ir-pبه این اتحاد پیشنهاد میکند که به کشاورزی خود بپردازند و سر بر شمشیر بران اتحاد ir-pخم کند. باشد خاطر دشمنان که ورود به مناطق ممنوعه اتحاد ایرانیان موجب نفرین عبدی سربازانتان خواهد شد که به خانه هایشان جسد هم نخواهد رسید و همه در دریاها خواهند افتاد.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
به سايت رسمي اتحاد 313WARRIORS خوش آمديد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آپلود

    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 195
  • بازدید کلی : 17,404