loading...
313WARRIORS
W3A3R

آخرین ارسال های انجمن
H03in بازدید : 140 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)
در اين بخش قصد داريم آخرين مراحل ساختمانی را برای شما تشریح نماییم .دوستان دقت كنند، آخرين مرحله نسبت به هر فرد به تعداد انبارهاى شخص محاسبه میگردد؛به اين صورت كه اگر شما تنها يك انبار معمولي داشتيد باشيد كليد ارتقاء انبار شما در مرحله 38 حذف ميشود، در صورتى كه آخرين مرحله ممكن براي انبار 40 می باشد .پس اگر شما يك انبار معمولي داشته باشيد و ديوار شما مرحله 34 باشد كليد ارتقاء ديوار ناپديد می گردد.
تناسب مقدار مراحل و انبارها تماما به "نجاري" و "دفتر معماري" سطح 32 سنجيده شده؛ مطمئنا در مراحل بالا ارتقاء ساختمونها بدون اين دو مورد تقريبا محال است.

تمامی مراحل ذکر شده با توجه به نکاتی که در ادامه مطلب ذکر شده است امکان پذیر است . بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

H03in بازدید : 120 جمعه 30 دی 1390 نظرات (0)


شاید برای شما نیز اتفاق افتاده که در معادن اهرم و یا همان دستهای کمک کننده از خط قرمز عبور کرده باشند . و در واقع کارگران بیشتری با توجه به لول معدن و یا کارگاه مورد استفاده شما قرار میگیرد . در ابتدا موجب شادمانی شما میگردد که بر این باور هستید از دیگر بازیکنان هم جزیره ای منابع بیشتری کسب میکنید . اما به مرور زمان متوجه خواهید شد نه تنها به منابع شما با توجه به تعداد کارگری که گمارده اید افزوده نشده بلکه امتیازی طلای شما نیز به سوی منفی میل کرده است .
وقتی اهرم به سمت خط قرمز میل میکند ، در واقع شما از کارگران بی تجربه جهت استخراج معادن درخواست کمک کرده اید که واضح است منابع کمتری نصیب شما میگردد . کارگران بی تجربه 20 درصد تولید کمتری نسبت به دیگر کارگران دارند .
به نظر سایت راهنمای ایکاریم تنها در یک صورت میتوان از کارگران بی تجربه استفاده نمود. ابتدا جنگلبان خوذ را به لول 25 و یا بالاتر برسانید . سپس با خرید آمبرژیا و استفاده از آن 20 درصد تولید چوب خود را بالا ببرید .در پایان نیز از حکومت کارشناسان استفاده نمایید زیرا از مزایای این فرمانروایی افزایش تولید 20 درصدی کارگران بی تجربه است .

H03in بازدید : 126 جمعه 30 دی 1390 نظرات (0)
این بار برای شما لوگوهای طراحی شده توسط کاربران را برای شما تهیه و تدارک دیده ایم و امیدوارم که مورد رضایت شما دوستان و کاربران سایت قرار بگیرد .








H03in بازدید : 149 جمعه 30 دی 1390 نظرات (0)
"تبلیغ شرابخواری و بت‌پرستی در یك بازی با مجوز!" تیتری که مشاهده می کنید امروز بر روی خبرگزاری تابناک قرار گرفت و باعث شد تمام طرفداران بازی ایکاریم نگران فیلتر شدن این بازی پرهوادار و محبوب شوند. ما امیدواریم که همچین اتفاقی هرگز رخ ندهد تا هواداران ایکاریم بدون هیچگونه مشکلی به بازی محبوب خوب بپردازند.

متن کامل خبر به نقل از خبرگزاری تابناک:
تبلیغ شرابخواری و بت‌پرستی در یك بازی با مجوز!
در توضیح این بخش آمده است: «بعد از یک روز کاری سخت هیچ چیز به اندازه یک لیوان آب انگور خنک نمی‌چسبد. به همین دلیل ساکنین تو به آبمیوه فروشی می روند و هنگامی که آهنگهای قدیمی خوانده می شود، آنها با خوشی و شادی به خانه هایشان می روند. هر توسعه در آبمیوه فروشی به تو اجاره می دهد تا آبمیوه بیشتری ارائه دهی.»
یک از بازی های مجازی و آنلاین كه سرور اصلی آن در آلمان واقع است، به ظاهر یك بازی اینترنتی مجانی است اما در پس آن تلاش شده است كه موضوعاتی همچون شرابخواری و بت‌پرستی تبلیغ شود و جالب آن كه مسوولان این بازی در صفحه نخست با درج نوشته «تایید شده توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» تلاش كرده‌اند این بازی را قانونی جلوه داده و مخاطب بیشتری را جذب نمایند.
به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، بازی «ای...» كه از سری بازی‌های گیم فورج (Gameforge) است مدتی است كه مانند سایر بازی‌های رایانه‌ای این گروه طرفداران زیادی در كشور پیدا كرده است.
این بازی به ظاهر ساده تلاش كرده است موضوع شراب خواری را تبلیغ كند به شكلی كه بازیكنان باید در این بازی نسبت به برداشت از منابع انگور و سپس نسبت به ایجاد كارخانه آب انگورسازی (شرابخانه) اقدام كنند. در این بخش بازیكن می تواند مشخص کنند دقیقاً چه مقدار آب انگور (شراب) به ساکنین ارائه شود. هرچه آب انگور بیشتری ارائه شود، ساکنین خوشحال‌تر می‌شوند!
در توضیح این بخش آمده است: «بعد از یک روز کاری سخت هیچ چیز به اندازه یک لیوان آب انگور خنک نمی‌چسبد. به همین دلیل ساکنین تو به آبمیوه فروشی می روند و هنگامی که آهنگهای قدیمی خوانده می شود، آنها با خوشی و شادی به خانه هایشان می روند. هر توسعه در آبمیوه فروشی به تو اجاره می دهد تا آبمیوه بیشتری ارائه دهی.»
جالبتر آن كه در نسخه های جدیدتری این بازی بخشی به نام «معجزه‌ها» اضافه شده است كه در این بخش قلعه آهنگری هیفاستوس یا همان الهه آتش و فلز، جنگل هایدس یا همان الهه مرگ، باغ های دیمیتر یا همان الهه کشاورزی، معبد آتن یا همان الهه حکمت و فلسفه، معبد هرمس یا همان الهه بازرگانی، قلعه آرز یا همان الهه جنگ، معبد پوسایدون یا همان الهه دریا و کلاسوس یا همان مجسمه بزرگ نامگذاری شده‌اند و بازیكن باید با ساخت معبد و اهدا كردن به این بت‌ها منتظر معجزه بماند.
در تعریف معبد آمده است: «معبد محل باورها، عقاید و اندیشه است. کشیشان در اینجا زندگی می‌کنند، الهه های خود را ستایش می کنند و سخنان آنان را در سرتاسر جزیره منتشر می کنند. تو هم می توانی در اینجا برای معجزه ها دعا کنی، به شرطی که به آنها احترام بگذاری.»
تمامی این موارد در حالی است كه مسئولان این بازی با مهر وزارت ارشاد تاییدیه به بازی خود زده‌اند. موضوعی كه به نظر می‌رسد مسئولان وزارت ارشاد باید در باره این بازی و بازی‌های رایانه‌ای دیگر توجه جدی‌تری داشته باشند.

H03in بازدید : 164 جمعه 30 دی 1390 نظرات (0)
بعضی نکات در هر سایتی وجود دارند که یا پنهان هستند یا نقاط ضعف
بازی ایکاریم هم مانند همه سایتها از این نکته ها داره که یکیشو میخوام براتون بگم:
وقتی کسی براتون داره چیزی رو می فرسته اگه به قسمت نظامی برید این پیام رو می بینید:

"کشتیهای جنگی / واحدهای نظامی / محموله
به ازای 1 آمبروژیا می توانی اطلاعات بیشتری دربار? کشتی بدست آوری. اینجا کلیک کن"

اما یه روش هست که بدون آمبروژیا ببینید این محموله چیه. روش:
به بندر تجاری شهری که اجناس دارن به اون حمل میشن برین
پایین وسط میبینین نوشته کمیت و زیرش یه عدد نوشته که تعداد کشتیهایی هستند که دارن میان
اگه نشانگر ماوس رو روی عدد کشتیها نگه دارید بهتون نشون میده چی داره میاد.

نکته اگر این کار رو کردین نشد از 2 چیز ممکنه باشه:
1- باید دقت کنید بندر شهری باشه که اجناس دارن به اون میان
2- اجناس هنوز کامل بارگیری نشدند،کمی صبر کنید تا بارگیری بشن

امیدوارم مفید بوده باشه،موفق باشین

H03in بازدید : 107 جمعه 30 دی 1390 نظرات (0)
با سلام
خدمت دوستداران ايكاريم فارسی اعلام ميداريم سرور سوم ايكاريم ايران (Gamma) در چهارشنبه به تاريخ 28 دی 1390 استارت خواهد خورد.

كاربران عزيز ميتوانند در اين تاريخ در سرور جديد ثبت نام و فعاليت خود را آغاز كنند.
هر گونه سوالات و مشكلات خود را در اين مورد ميتوانيد در قسمت
سرور جديد (Gamma) مطرح كنيد.


با آرزوی داشتن بازی لذت بخش برای شما
تيم ايكاريم ايران
 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
به سايت رسمي اتحاد 313WARRIORS خوش آمديد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آپلود

    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 183
  • بازدید کلی : 17,392